Obchodne podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim (predajca), ,ktorým je JASOB s.r.o., Tehelná 65/13/A, 958 03 Partizánske, IČO 34141511 a kupujúcim (zákazník), ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke predajcu.


2. Objednanie tovaru

Zákazník si môže v objednať akýkoľvek tovar v e-obchode. Objednávka musí obsahovať tieto náležitosti:
Fyzická osoba
- meno a priezvisko, bydlisko zákazníka, PSČ
- telefón a e-mail zákazníka
- kód produktu, ktorý jednoznačne určuje predmet objednávky ( číselné označenie produktov 
podľa druhu, uvádzané v e-obchode)
- množstvo požadovaných kusov produktov
- vybraný spôsob platby
- spôsob dopravy
Právnická osoba
- názov, obchodný názov, sídlo, miesto podnikania
- IČO a DIČ zákazníka a pokiaľ je registrovaný ako platca DPH, IČ DPH
- telefón a e-mail zákazníka
- kód produktu, ktorý jednoznačne určuje predmet objednávky ( číselné označenie produktov 
podľa druhu, uvádzané v e-obchode)
- množstvo požadovaných kusov produktov
- vybraný spôsob platby
- spôsob dopravy
Predajca ručí za to, že osobné údaje nebudú poskytnuté tretím osobám. Na základe riadnej objednávky kupujúceho prevedie predávajúci overenie objednávky, v ktorom potvrdzuje kupujúcemu druh, cenu a množstvo produktov, ktoré sa zaväzuje kupujúcemu dodať. Objednávka je po overení považovaná medzi stranami za záväznú. Od tohto momentu pre obe strany platia všetky práva a povinnosti vyplývajúce z občianskeho a obchodného zákonníka. Toto ustanovenie nie je pre predávajúceho záväzné v prípade, že výrobca prestane dodávať daný produkt. O tejto zmene budete kupujúci vopred informovaný e-mailom alebo telefonicky. 

2. Ceny a platobné podmienky

Uvedené kúpne ceny sú maloobchodné s DPH. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien.
Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu uvedenú na daňovom doklade dodanom spolu s objednaným tovarom dohodnutým spôsobom. 
Platba za tovar sa realizuje formou dobierky alebo v hotovosti v prípade osobného dodania.

3. Dodacie podmienky

Predajca sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi najneskôr do 14 dní. V prípade bezproblémových podmienkach vieme dodať tovar do 2-3 dní. Ak doba dodania bude z technických príčin nesplniteľná, zákazník má možnosť objednávku zrušiť. Zároveň má zákazník nárok na vrátenie peňazí v plnej výške.

4. Spôsob dopravy

Zákazník si môže vybrať spôsob dopravy nasledovne:
- Slovenskou poštou na dobierku.
- tovar si môže prevziať osobne na predajni
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad. 
Predávajúci je povinný tovar zabaliť alebo zabezpečiť pre prepravu spôsobom, ktorý je obvyklý. Balné je zahrnuté v kúpnej cene tovaru. V kúpnej cene tovaru nie je zahrnuté dopravné. 
Po prevzatí tovaru si zákazník tovar musí vizuálne skontrolovať. Zákazník má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou.

5. Dopravné

Cena dopravy bude dokladovaná spolu s tovarom a jej výška bude uvedená počas objednávania. Predajca si vyhradzuje právo zmeny prepravného v prípade, že sa jedná o rozmernejší náklad alebo vysokú poistnú sumu tovaru. O tejto zmene budete vopred informovaný e-mailom alebo telefonicky.

6. Ochrana osobných dát

Aby sme vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu vaše kontaktné informácie a údaje o vašich nákupoch. 

Využívaním našich služieb súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o vás a vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok. Registráciou zákazníka a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byť informovaný o novinkách e-mailom alebo telefonicky. Ak si naďalej nebudete želať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe. 

7. Vrátenie tovaru

Zákazník môže tovar vrátiť do 7 dní od doručenia, na vlastné náklady: osobne, kuriérom, v bezchybnom stave ,originálnom a nepoškodenom balení. O vrátení tovaru musí do 7 dní od prevzatia výrobku informovať predávajúceho e-mailom alebo listom. Tovar, prosíme, posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám Zákazník má možnosť vybrať si iný tovar, alebo mu bude vrátená sumu za objednaný tovar. Potom Vám peniaze za tovar zašleme na Váš účet (Na vrátenie sumy si obchodník vyhradzuje lehotu 15 dní) po fyzickom obdržaní tovaru.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.
Tovar pripravený na základe požiadavky osobitne pre jedného spotrebiteľa nie je možné vrátiť.

8. Storno poplatky

Predávajúci s kupujúcim sa dohodli na nasledujúcich storno poplatkoch súvisiacich s vrátením tovaru predávajúcemu z dôvodov na strane kupujúceho:

Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť predávajúcemu storno poplatok vo výške 13,28 Euro ( 400,- Sk ) bez DPH v prípade vyexpedovania tovaru kupujúcemu, kedy kupujúci tovar neprevezme od dopravcu podľa podmienok uvedených v spôsobe dodania, pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak.
Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť predávajúcemu storno poplatok vo výške 20% kúpnej ceny objednaného tovaru bez DPH v prípade vyexpedovania tovaru kupujúcemu, kedy kupujúci tovar prevezme a odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodu uplatnenia nároku na odstúpenie od zmluvy v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou podľa ust. § 52 občianskeho zákonníka uzatvorenou pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku, v prípade že sa jedná o spotrebiteľskú zmluvu a sú splnené podmienky pre odstúpenie od zmluvy a tovar nemožno predať ako nový.
Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť storno poplatok vo výške 13,28 Euro bez DPH ( 400,- Sk bez DPH ) pri vyexpedovaní tovaru kupujúcemu, kedy kupujúci tovar prevezme a odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodu uplatnenia nároku na odstúpenie od zmluvy v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou podľa ust. § 52 občianskeho zákonníka uzatvorenou pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku, v prípade že sa jedná o spotrebiteľskú zmluvu a sú splnené podmienky pre odstúpenie a vráti tovar v neporušenom obale a tovar možno predať ako nový, pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak.

9. Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie

Oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku musí byť dodávateľovi doručené do skončenia lehoty pre odstúpenie a dodávateľovi musí byť riadne vrátený kompletný tovar (plnenie) v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli spotrebiteľovi dodané. Spotrebiteľ vracia tovar na adresu dodávateľa. Dôsledkom odstúpenia je povinnosť strán vrátiť si všetko, čo podľa zmluvy dostali. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie spotrebiteľ. Po odstúpení a riadnom vrátení tovaru spotrebiteľom je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu vrátiť spotrebiteľovi čiastku za tovar zaplatenú.

Zmluvu uzatvorenú na diaľku so spotrebiteľom možno zrušiť len za podmienok stanovených občianskym zákonníkom (§ 49, § 517 odst.1, § 597, § 623, § 679).

10. Ostatné ujednania

Kupujúci berie na vedomie a súhlasí, že práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim sa okrem týchto obchodných podmienok riadia obchodnými podmienkami predávajúceho, ktoré sú k dispozícii v sídle predávajúceho alebo na jeho internetových stránkach a postup pri uplatnení nároku z chýb tovaru (reklamácie) reklamačným poriadkom predávajúceho, ktorý je k dispozícii rovnako v sídle predávajúceho alebo na jeho internetových stránkach.

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, obchodnými podmienkami predávajúceho a že s týmito súhlasí. 

11.Reklamačné podmienky

Kupujúci je povinný pred potvrdením prevzatia tovaru od vybraného prepravcu skontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia spôsobeného pri preprave. Pokiaľ áno, tak je povinný ďalej skontrolovať či ozaj došlo k poškodeniu tovaru v zásielke. O prípadnom poškodení tovaru behom prepravy je kupujúci povinný neodkladne informovať tak prepravcu ako i predávajúceho, najneskôr však do dvoch pracovných dní od prevzatia tovaru. 
Ak je nutné tovar reklamovať, prosíme, zistené chyby oznámte čo najskôr predávajúcemu e-mailom na adresu info@solorace.sk, prípadne telefonicky alebo písomne na adresu spoločne so základnými údajmi: 
- vaše údaje 
- aký tovar reklamujete 
- dôvod reklamácie 
- termín nákupu. 
Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym použitím výrobku, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. Na mechanické poškodenie sa záruka nevzťahuje !!! 
Tovar, ktorý reklamujete, je vhodné vrátiť v pôvodnom obale, povinnosťou je doklad o zakúpení. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, alebo vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nezapočítavajú ceny poštovného a balného. 
Ak vznikne škoda pri preprave tovaru, za vzniknutú škodu zodpovedá dopravca. 
Záručná doba poskytovaná pri predaji tovaru je všeobecne 24 mesiacov odo dňa nákupu.